pirsum

בניית אתרים, אחזקה וקידום

הזירה הדיגיטלית היא הזירה שנמצאים בה כולם, וכמו בכל מקום, העסק שלך צריך להיות ממוקם בו ומפורסם בו בצורה נכונה ומניבה כדי לקדם ולהתקדם. אתר האינטרנט הוא היום נכס לכל דבר, וכך יש להתייחס אליו.
אסור להסתפק רק בהקמת אתר, יש לתחזק אותו ולשפר אותו ולעדכן אותו באופן שוטף כך שתמיד יהיה רלבנטי גם ללקוחות הקיימים שלך, וגם ללקוחות הפוטנציאליים.
אל תסתפקו בבניית אתר, זו הוצאה יקרה יחסית שהיא בלבד לא תביא לתוצאות, רק עדכון שוטף של האתר, קידום שלו והוספת עדכונים רלבנטיים תביא לצמיחה עסקית. אנחנו יודעים לעשות זאת! אנו בונים אתרי תדמית, אתרי חנות, אתרים לשיווק אגרסיבי ואח׳.

קידומים באתרים אזוריים ומקומיים

גם העיתונות המקומית עברה לעולם הדיגיטלי, ולרוב הערים והיישובים בארץ ישנם פורטלים מקומיים רבי תפוצה.
אנחנו נשים את העסק שלך על המפה הנכונה: נכתוב כתבות, נפרסם אותן ונקדם אותן כך שתזכו לחשיפה מקסימלית ואפקטיבית בערים בהן אתם פועלים או שבהן נמצא קהל היעד לעסק שלך.
כחלק מראייה אסטרטגית כוללת של הצרכים העסקיים שלך, הפורטלים המקומיים יהיו חלק חשוב בקידום העסק יחד עם כלים רבים נוספים.

פייסבוק / אינסטגרם / יוטיוב

ההערכה של ענף הפרסום לשנת 2021-2020 היא שחצי מתקציב הפרסום של כלל החברות במשק יהיה בפייסבוק / אינסטגרם /יוטיוב ואין נתון טוב מזה כדי לתאר את המהפכה שעוברת על תחום הפרסום בארץ ובעולם. בהתאם לכך, הכלים שפלטפורמות אלה מעמידות לטובת המקצוענים בתחום הולכים ומשתכללים וגורמים לכך ששימוש מושכל ופרסום נכון, בהתאם לכללים, יביא לחשיפה משמעותית יותר ויכולת איסוף לידים או לקוחות פוטנציאליים בכמות גדולה יותר ובזמן קצר יחסית.
הימים בהם אפשר להסתפק בעיצוב פשוט וניהול קמפיין לפי רדיוס גיאוגרפי עברו מן העולם. אולי זו דרך לחסוך בהוצאות, אבל גם לקבל מעט מאד תוצאות.
אנחנו יודעים לשלב אסטרטגיה ותיכנון של מהלכים מנצחים והוצאתם לפועל בצורה מושלמת, כדי לקדם את העסק שלך להצלחות גדולות לאורך זמן ולא רק כאירוע חד פעמי.

גוגל

מעבר להיותו מנוע החיפוש המוביל בעולם הדיגיטלי, גוגל מספק כלים משמעותיים לפרסום ולבקרת ביצועים.
חלק מאסטרטגיית השירות שלנו היא שקיפות מלאה מול הלקוחות שלנו. בכל רגע נתון נספק לכם מידע על עלויות ותוצאות.
נשים את עצמינו במבחן כל הזמן ונדאג להיות משתלמים עבורכם. אנחנו נדאג שהאתר שנבנה לכם יראה נוכחות ללקוחות פוטנציאליים על פי פילוח מדויק ובמקומות בהם הם נמצאים.
נהיה שם במקומות שהם מצפים לנו ונפתיע אותם במקומות בהם הם לא מצפים לראות אותנו ונדאג להכניס אתכם לתודעה שלהם. או במילים אחרות, א’ ב’ של בניית מותג.
פלטפורמות נוספות איכותיות לקידום תכנים הם אאוטבריין / טאבולה, אינדקסים ושורה עצומה של אתרי תוכן, רשתות המדיה, אינסטגרם, טוויטר.

מסחר מקוון

האם אתם יודעים מה נדרש בכדי להוסיף לעסק הפיזי שלכם גם חנות מקוונת? חושבים שהגיע הזמן שלעסק תהיה גם נוכחות דיגיטלית?
אנחנו נדע לתת לכם את הייעוץ וההכוונה כיצד נכון למכור ולקנות בדיגיטל, בין אם להקים חנות ייעודית עצמאית או להקים חנות בתוך זירות מסחר דיגיטליות (מקומיות ובינלאומיות).
הצוות ינחה וימליץ על הקמת חנות בפלטפורמה טכנולוגית, בהתחשב בצרכים ובסגנון המוצרים שלכם ובהתאמה לקהל הלקוחות תוך הקפדה על הפן המסחרי / שיווקי ושמירה על מסגרת תקציבית מותאמת עבורכם.
לאחר שתושלם הקמת החנות (זירת המסחר שתיבחר) נלווה אתכם בביסוס החנות ובקידומה בכל הפלטפורמות הקיימות לרבות מדיות חברתיות כדוגמת פייסבוק ואחרים.

סינרגיה של החנות הפיזית עם החנות המקוונת

החשיבות של חיבור בין העסק הפיזי לבין העסק המקוון הולכת ותופסת תאוצה .(Omni Channels/Multi Channels)
נדע לזהות את הנקודות בהם חשוב שיהיה קשר בין החנויות שידברו באותה שפה מסחרית/טכנולוגית בכדי למקסם את נתח הלקוח בקניות בשתי החנויות, הפיזית והמקוונת.

שירותי אנליטיקס

יש לכם אתר סחר שלא מניב לכם תוצאות כפי שציפיתם? לא יודעים איך להגדיל טראפיק/מכירות?
נמליץ לכם כיצד לשפר את ביצועי האתר ע”י בדיקות QA מעמיקות, בדיקות מסעות לקוח, עד כמה האתר נוח לגולש והאם האתר בנוי בצורה שתואמת את מטרותיה.

נוכל לצייד אתכם בכלים שיעזרו לכם להעריך את ביצועי אתר האינטרנט שלכם ולקבל החלטות ניהוליות מבוססות נתונים. הכלים המובילים שנבנה עבורכם ונטמיע את השימוש בהם הם: דוחות ייעודיים באנליטיקס עם אינדיקטורים חשובים לניהול האתר, ניתוח תוצאות האתר והמלצות לשיפור בהתאם לניתוח אנליטי מעמיק, ויצירת DASHBOARD (לוח שעונים) שיציג בצורה גרפית נוחה ומותאמת ללקוח בעזרת Google Studio Data

NEWSLETTERS

NEWSLETTER היום הוא נושא הבשורה, שמטרתו להניע לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים לפעולה. למי לשלוח? מתי לכתוב? מה מותר ומה אסור בשימוש בדואר אלקטרוני כדי להימנע מתביעה משפטית? איך להכין רשימת דיוור ורשימת תפוצה?
אנחנו יודעים את כל התשובות וננהל ונעשה עבורכם שימוש מושכל ויעיל בכלי חשוב זה.

מערכת איסוף לידים

איסוף לידים עוזר להזרים לקוחות חדשים לעסק שלך ולנווט את הפרסום שלך בערוצי השיווק השונים.
מערך איסוף הלידים דורש מיומנות באיסוף ממאגרי מידע עדכניים, רשומים ומפוקחים ודורש עדכון וניהול רציף.
אפשר לנהל מערכת חיצונית, אפשר להתממשק למערכות איסוף קיימות ואפשר כמובן להתממשק למערכות הניהול הקיימות ופועלות אצלכם. אנחנו יודעים לעשות זאת בשביל העסק שלך.

כתיבת תוכן וקידומו

לכתיבה האינטרנטית כללים משלה. לתוכן האינטרנטי שפה משלו, אחרת משפת היומיום שלנו. כדי להתרכז בתוכן על צג המחשב אנחנו צריכים לדעת לכתוב אותו נכון. מילות המפתח, הכותרת, הניסוח הנכון, המינון והעיצוב יעזרו לקורא להתמקד בתוכן האינטרנטי. אנחנו יודעים לכתוב נכון.

הפקה ועריכה של סרטונים וסרטי תדמית והפצתם בכל המדיות.

מחלקה מיוחדת INHOUSE תטפל בכל סרטי הפרסום, ההסברה והקידום של העסק שלכם. הצפייה בסרטונים קצרים וממצים עדיפה היום על קריאה של טקסט ארוך ומייגע, לכן לסרטונים יש תפקיד חשוב בהעברת מידע ללקוחות, ביצירת הזדהות עם המוצר/העסק. סרטוני תדמית, סרטוני הסברה, סרטוני הדרכה, כל אלו ידרבנו את הצופה לצפות ויניעו אותו לפעולה. הסרטונים האלה ישולבו ברשתות החברתיות, באתרים ובכל האפיקים השיווקיים עפ”י הצורך.