kidum

מה זה פיתוח עסקי?

פיתוח עסקי הוא תחום ניהולי רחב הכולל תהליכים מתחומי הניהול, כלכלה, תפעול, שיווק וארגון, שמטרתם הגדלת רווחיות עבור החברה. המומחים שלנו ילוו אתכם החל משלב ניתוח המצב הקיים, דרך הכנת תוכנית מקיפה להשגת היעדים שלכם ועד להפשלת שרוולים ועבודה צמודה עם המנהלים שלכם להשגת היעדים.

קידום ופיתוח עסקים, חטיבת פיתוח העסקים של נאון

בחטיבה עובדים אנשי מקצוע בכירים ממגוון תחומים ובעלי ניסיון מוכח בעבודה עם גורמים מובילים בתחומם במשק. בעולם העסקים במאה ה- 21 ניהול מתקדם מצריך ידע וכלים מתחומים מקצועיים שונים ובהם הניהול, הפרסום, הכלכלה, התפעול, השיווק והארגון על מנת להביא את החברה/עסק לתוצאות העסקיות הנחשקות.

אנו מקפידים לנתב את ניסיוננו העשיר ולהשתמש בכלים, בידע ובהון אנושי בהתאמה לחברתכם, לתחום עשייתכם ולתעשייה בה אתם פועלים. כך נוכל לסייע לכם למקסם את יעילות העבודה וכפועל יוצא את הצלחתכם הפיננסית. התמחותנו מתפרסת על מגוון רחב של תעשיות וארגונים. אנשי החטיבה ילוו אתכם החל מניתוח המצב הקיים, דרך הכנת תוכנית מקיפה ועבודה צמודה עם המנהלים שלכם להשגת היעדים.

אופטימיזציה של ערוצי הפצה ופריסה גאוגרפית

האם החלטות על מיקום נקודות מכירה מבוססות על ניתוח שוק מעמיק? האם ערוצי ההפצה שלכם ממקסמים את הפוטנציאל העסקי?
אנחנו נדע לנתח את הפוטנציאל העסקי במקומות בהם אתם פועלים ובמקומות בהם אתם לא פועלים וכן את ערוצי ההפצה בהם אתם נעזרים.
נמליץ על דרכים להגדלת המכירות על ידי התאמת נקודות המכירה וערוצי ההפצה לצרכי הלקוחות שלכם באזורים השונים.

מוצרים / שירותים ללקוחות החברה

האם סל המוצרים / שירותים שלכם משרת את הלקוחות שלכם באופן מיטבי? האם אתם מחפשים דרכים להגדלת נתח שוק? נתח לקוח?
הצוות שלנו יעבוד עם מנהלי השיווק, התפעול והכספים שלכם כדי למצוא את הדרך המתאימה והרווחית עבורכם לבחון, לטייב ולעדכן את סל המוצרים / שירותים ולהפוך אותו לעשיר יותר ורלבנטי לקהל הלקוחות.
בחינת סל המוצרים/שירותים בהיבטים של חדשנות, טכנולוגיה, קטגוריות משלימות/חלופיות היא מרכיב חשוב בדרך לגידול במכירות ושיפור רווחיות.
לפי צורך הלקוח, יש באפשרותנו לסייע בכניסה לתחומים חדשים.

ניהול משאבים פיננסים

האם הרווח והפסד שלכם נראה טוב אבל חשבון הבנק אינו משקף זאת? האם פרויקט שהיה רווחי בשלב התכנון התגלה כהפסדי לאחר ביצוע? האם אתם מרגישים שאפשר להפיק יותר מהעובדים? אנחנו מתמחים במגוון רחב של שירותים פיננסיים: הכנת אסטרטגיה פיננסית, תוכנית עסקית, ניהול תזרים מזומנים, בחינת כדאיות פרויקטים, ניהול תמריצים, ייעול תהליכים, הקמה והטמעה של מערכות בקרה תקציבית ועוד.
אתם תרגישו את העבודה שלנו בחשבון הבנק של העסק ובתזרים המזומנים המשתפר.

זכיינות

חברה מזכה
האם יש לעסק שלכם פוטנציאל להפוך לרשת משגשגת? האם אתם נרתעים מגודל האתגר הכרוך בכך? מומחי הזכיינות שלנו ניהלו רשתות מזכות בפריסה ארצית ויכולים ללוות אתכם בכל הצעדים עד להפיכת העסק שלכם לרשת זכיינות משגשגת. החל מבניית מודל עסקי כפול, דרך הסכמים וספרי נהלים ועד לגיוס ולהכשרת זכיינים חדשים. בנוסף, נעזור לכם להקים מבנה ארגוני תומך במודל הזכיינות.

רוצה להפוך לזכיין של רשת מזכה?
המומחים שלנו מלווים גם אנשי עסקים המעוניינים להקים עסק עצמאי לפי מודל הזכיינות. משלב האיפיון והחיבור לחברה מזכה המתאימה להם, דרך בדיקת היתכנות ובניית תוכנית עסקית ועד לפתיחת העסק ותפעולו באופן מיטבי למיקסום רווחים.

מסחר מקוון

האם אתם יודעים מה נדרש בכדי להוסיף לעסק הפיזי שלכם גם חנות מקוונת? חושבים שהגיע הזמן שלעסק תהיה גם נוכחות דיגיטלית?
אנחנו נדע לתת לכם את הייעוץ וההכוונה כיצד נכון למכור ולקנות בדיגיטל, בין אם להקים חנות ייעודית עצמאית או להקים חנות בתוך זירות מסחר דיגיטליות (מקומיות ובינלאומיות).
הצוות ינחה וימליץ על הקמת חנות בפלטפורמה טכנולוגית, בהתחשב בצרכים ובסגנון המוצרים שלכם ובהתאמה לקהל הלקוחות תוך הקפדה על הפן המסחרי / שיווקי ושמירה על מסגרת תקציבית מותאמת עבורכם.
לאחר שתושלם הקמת החנות (זירת המסחר שתיבחר) נלווה אתכם בביסוס החנות ובקידומה בכל הפלטפורמות הקיימות לרבות מדיות חברתיות כדוגמת פייסבוק ואחרים.

סינרגיה של החנות הפיזית עם החנות המקוונת

החשיבות של חיבור בין העסק הפיזי לבין העסק המקוון
(Omni Channels/Multi Channels) הולכת ותופסת תאוצה.
נדע לזהות את הנקודות בהם חשוב שיהיה קשר בין החנויות
שידברו באותה שפה מסחרית/טכנולוגית בכדי למקסם את נתח
הלקוח בקניות בשתי החנויות, הפיזית והמקוונת.

שירותי אנליטיקס

יש לכם אתר סחר שלא מניב לכם תוצאות כפי שציפיתם? לא יודעים איך להגדיל טראפיק/מכירות? נמליץ לכם כיצד לשפר את ביצועי האתר ע”י בדיקות QA מעמיקות, בדיקות מסעות לקוח, עד כמה האתר נוח לגולש והאם האתר בנוי בצורה שתואמת את מטרותיה.

נוכל לצייד אתכם בכלים שיעזרו לכם להעריך את ביצועי אתר האינטרנט שלכם ולקבל החלטות ניהוליות מבוססות נתונים. הכלים המובילים, שנבנה עבורכם ונטמיע את השימוש בהם הם: דוחות ייעודיים באנליטיקס עם אינדיקטורים חשובים לניהול האתר, ניתוח תוצאות האתר והמלצות לשיפור בהתאם לניתוח אנליטי מעמיק, ויצירת DASHBOARD (לוח שעונים) שיציג בצורה גרפית נוחה ומותאמת ללקוח בעזרת Google Studio Data

איך עובדים?

המומחים שלנו מגיעים אליכם לאחר שצברו ניסיון רב שנים בחברות המובילות בתחומן במשק במגוון רחב של תפקידים ניהוליים. אנחנו באים לעבוד ביחד עם הנהלת הארגון בשיתוף פעולה מלא להשגת היעדים.
אנחנו שמים דגש על יחסי עבודה טובים, כתף אל כתף ומציידים את העובדים בארגון בארגז כלים גדול, בו יוכלו להשתמש גם לאחר שעבודתנו בארגון תסתיים.